De expertises die ik je kan bieden

Strategie

Structurele groei in resultaten begint met een sterke online marketing strategie. Wie is mijn doelgroep? Hoe kan ik die het beste bereiken? Welke kanalen moet ik inzetten? Om de gewenste doelen te behalen worden de juiste marketing kanalen ingezet om online resultaten structureel te maximaliseren.

online-marketing

Advertising

De juiste doelgroep bereiken en snel online resultaten boeken? Door te adverteren bereik je meer mensen en laat je jouw product of dienst zien binnen de juiste doelgroep. Met slimme online marketing campagnes zorgt dit al snel voor een structurele groei in online resultaat. Adverteren kan op verschillende platformen, zoals op Social Media of in de zoekresultaten van Google.

digital-advertising

Social Media

Met Social Media kun je immens veel mensen bereiken. Wie zit er tegenwoordig niet op één van de grote social kanalen, zoals Facebook, Instagram of LinkedIn? Een zeer belangrijk kanaal om ook met jouw product of dienst op aanwezig te zijn. Met een duidelijke strategie, specifieke targeting en creatieve uitingen, bereik je al snel de juiste doelgroep.

Social-Media

Search (SEA/SEO)

Goed zichtbaar zijn in de zoekmachines? Door constant te optimaliseren op relevante zoekwoorden, zorg je ervoor dat jouw product of dienst goed zichtbaar is. Dit kan zowel organisch (SEO) als door te adverteren op zoekwoorden (SEA en Shopping). Door betaald te adverteren koop je een positie boven alle zoekresultaten. Met een sterke strategie is dit een manier om snelle en goede resultaten te boeken.

google-ads

Display en Online Video

Een sterke vorm van branding is het inzetten van Display en Video. Een beeld met duidelijke communicatie blijft al snel hangen en versterkt de naamsbekendheid. Het inzetten van Display Ads of Online Video Ads kan al met een sterke campagne op Social Media, Google Display of YouTube.

display-video-ads
display-video-ads

Web Analytics

Met Webanalytics analyseer je de prestaties van de website en alle campagnes. Met onder andere Google Analytics krijg je inzicht in het gedrag van elke bezoeker en analyseer je snel waar je kunt optimaliseren. Goede analyse van de campagnes en website data zorgt ervoor dat je op de juiste zaken optimaliseert en steeds kunt blijven groeien.

web-analytics

E-mail Marketing

Vaak wordt gezegd dat E-mail Marketing vergane glorie is. Niets is minder waar. E-mail marketing is een belangrijk middel in de fase na de aankoop. Bijvoorbeeld voor het aanbieden van andere producten of voor klantenbinding door het versturen van nieuwsbrieven. Met een sterke strategie kan ook E-mail Marketing van onschatbare waarde zijn.

email-marketing_large
email-marketing_large

Contact opnemen